Συχνές Ερωτήσεις

Πως μπορώ να μάθω περισσότερα για ένα κόσμημα;

Μπορείτε να μεταβείτε στην σελίδα “Επικοινωνία” και να συμπληρώστε στα αντίστοιχα πεδία το mail σας, την ερώτηση σας, γράψτε μας σε ποιο προϊόν αναφέρεστε, πατήστε “αποστολή” και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Ενναλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας στο τηλέφωνο που υπάρχει στην ίδια σελίδα.

Πώς μπορώ να παραγγείλω από το ηλεκτρονικό κατάστημα;

Επιλέγετε το προϊόν ή τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε και πατάτε “προσθήκη στο καλάθι”, στη συνέχεια οδηγείστε σε ένα πολύ εύκολο περιβάλλον όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, τον τρόπο πληρωμής και τον τρόπο αποστολής.

ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να πληρωθεί με 4 τρόπους.

Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Με αντικαταβολή (μόνο για Ελλάδα).
Με μετρητά στο κατάστημα μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
Είναι ασφαλής η αποστολή του προϊόντος μου;

Ναι. Το προϊόν βρίσκεται μέσα σε ειδική συσκευασία που χρησιμεύει και για την προστασία του.

ΑΛΛΑΓΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν που έχω παραγγείλει;

Μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε το κόσμημα που παραγγείλατε μόνο εφόσον έχετε επικοινωνήσει μαζί μας προηγουμένως και μόνο αν το προϊόν δεν είναι ειδική παραγγελία. Με τον τρόπο αυτό θα σας ενημερώσουμε καλύτερα για το τι ισχύει σε κάθε περίπτωση (Πολιτική Επιστροφών).

Μετάβαση στο περιεχόμενο